Lumina iubirii de J. Asher – impresii & concurs


Imagini pentru lumina iubirii jay asher

Lumina iubirii

Titlul original: What Light

Autorul: Jay Asher

Editura: Leda Edge

Colecţia: Leda Edge romance

Traducerea: Ofelia Al-Gareeb

Nr. de pagini: 356

An apariţie: 2016

Gen: romance, teenage issues

 

Coperta cărţii:

Familia Sierrei trăiește din cultivarea pomilor de Crăciun undeva, în Oregon. În fiecare an însă, se mută cu toții în California pentru a-şi vinde brazii. Aşa că Sierra trăiește, practic, în două lumi, unde are două vieţi diferite. Și în oricare din ele îi este, inevitabil, dor de cealaltă. Până de acest Crăciun, când Sierra face cunoștință cu Caleb. Reputaţia lui Caleb nu e aceea a unui băiat model: cu ani în urmă a făcut o greşeală îngrozitoare pe care o tot ispășește de atunci. Sierra poate trece însă peste trecutul lui şi se hotărăşte să îl ajute pentru a-și dobândi iertarea. Dar, atunci când se trezesc înconjuraţi de neînţelegere, dezaprobare şi suspiciuni, Caleb şi Sierra încep să se întrebe dacă, într‑adevăr, așa cum se spune, dragostea chiar îți este de ajuns pentru a depăşi orice obstacol…

Imagini pentru christmas tree market

 

Impresii:

Aceasta a fost a doua carte de acest autor pe care am citit-o şi la fel ca şi la cea dintâi ceva nu a funcţionat pentru mine. Pur şi simplu nu a fost ce mă aşteptam, nu am reuşit să mă implic în poveste. Nu mă înţelegeţi greşit, nu afirm că sunt cărţi proaste, ci pur şi simplu stilul, poveştile sau ceva anume nu funcţionează pentru mine.

Revenind la romanul “ Luminile iubirii” acesta are ca protagonişti doi tineri – Sierra şi Caleb- aflaţi la început de drum în viaţă.

Acţiunea se desfăşoară în preajma sărbătorilor de iarnă, în California. Sierra se află acolo la fel ca în fiecare an împreună cu părinţii ei pentru a vinde brazi de Crăciun. Acest an însă ar putea fi cel din urmă în care mai vin în California pentru că tânăra urmează să meargă la facultate, iar părinţii nu mai doresc să revină şi anul următor.

Caleb este un tânăr ce vine mereu să cumpere brazi, el lucrează la un local din vecinatate şi are un secret.

Între cei doi se va înfiripa încet, încet o idilă, însă “secretul” lui Caleb le va aduce numai neînţelegeri şi dezaprobarea celor din jur.

De această dată aşteptările mi-au fost înşelate. Mi-am dorit o poveste romantică adolescentină desfăşurată în perioada Crăciunului şi ce-i drept aşa a şi fost, însă nu ceea ce mi-am dorit eu.

Secretul lui Caleb mi s-a părut ciudat, nu îmi dau seama de ce autorul a ales povestea asta pentru trecutul personajului…

Pe tot parcursul lecturii am avut o stare constantă de plictiseală. Am tot aşteptat să descopăr ceva interesant, însă în zadar.

Totuşi dacă vă plac poveştile desfăşurate în atmosfera magică a sărbătorilor de iarna, puteţi da o şansă acestui roman.

Imagini pentru WHAT LIGHT jay asher

Daca doriţi să câştigaţi un exemplar din această carte trebuie să urmaţi următorii paşi:

  1. Like paginii editurii Leda Edge
  2. Like paginii de facebook a blogului- Andreea’s Book Club
  3. Lasaţi un comentariu la această postare în care să-mi enumeraţi trei lucruri ce vă duc cu gândul la sărbătorile de iarnă.

 

Concursul se încheie pe data de 24 ianuarie, iar pe 25 voi anunţa câştigătorul într-o postare pe blog.

Mult succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Lumina iubirii de J. Asher – impresii & concurs

  1. bookysme zice:

    Facebook: Ilie Andreea
    Mirosul de portocale, bradul și luminițele care îmbodobesc casa.
    Mulțumim pentru concurs! ❤

  2. Adi Lazar zice:

    Colinde
    Portocale
    Cadouri
    FB: Priveste cerul

  3. Anca L. zice:

    Bucurie, emotii si suprize!

Lasă un răspuns

