Ephialte: Începutul unui coșmar în curând la editura Quantum


Insert alt text here

Ephialte: Începutul unui coșmar

 

Una dintre mâinile sale era înfiptă în părul meu, iar cealaltă îmi cobora încet pe coapse, strângându-mă din când în când. Fără măcar să fi fost conștientă de ceea ce fac, corpul meu se arcui sub al bărbatului, disperat după mai multă atenție.
Max continua să mă sărute, iar când am întors capul pentru o gură de aer pe care, în clipa aia, o uram pentru că îmi era necesară, buzele lui coborâră pe maxilarul meu, apoi pe gât, cu o așa ardoare încât, pentru o secundă, am crezut că mă voi sufoca. Un geamăt răgușit mi-a scăpat în vâltoarea momentului incendiar.
Max se opri brusc, apoi, foarte încet, îmi căută privirea. Am deschis ochii pe care abia atunci am realizat că îi aveam închiși.
Ultimul lucru pe care mi-l amintesc a fost căutătura lui strălucind în întuneric, rece, intensă și plină de ură. O clipă mai târziu, ceva m-a lovit foarte tare în tâmpla stângă și, după o fracțiune de secundă de durere seacă, lumea a dispărut, lăsându-mă să alunec în întuneric.
– fragment –
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

